Твоята количка е празна!

Опитай

Често задавани въпроси

Общи Въпроси

В: Как да се свържа с вас?

  • Имейл:Нашият екип, те очаква за да ти отговори на всички въпроси и притеснения. Отговаряме на съобщенията по реда, по който сме ги получили, ще опитаме да отговорим на въпроса ти възможно най-бързо. .

    Можем да ти дадем най-детайлните и полезни отговори свързани с нашите продукти, марка, и често задавани въориси по .
  • Телефон: Позвъни ни и ще отговорим на въпросите и притеснения. Проръчката на продукт по телефон е също изключючително лесна, така че не се притеснявай и се свържи с нас. Нашият телефонен номер е 02/80 843 56

    Ще ти предоставим най-точните и полезни отговори свързани с поръчката ти, даставката и статуса.

В: Предлагате ли чат за клиенти?

Все още не предлагаме чат на живо, но планираме много скоро това улеснение да е достъпно за теб. Наша цел е да ти предложим най-добрата помощ, по всяко време, за това работим здраво над подобренията.

В: Има ли предимства да имам профил в сайтовете ви?

Да, и то много!

  • Не е нужно да попълваш всички полета наново, когато правиш поръчка, така всичко става много лесно и бързо.
  • Можеш да започнеш да си събираш продуктите, от които си заинтересуван, във своя списък със желания.
  • Можеш да видиш всичките ти абонаменти за бюлетини и лесно да се отпишеш от тях.
  • Ще бъдеш уведомен за предстоящите акции предварително.

В: Как да знам, че е безопасно да пазарувам с вас?

Ние ти гарантираме, че всяка стъпка от пазаруването ти е 100% безопасна. Също така уважаваме твоите лични данни и сме напълно отдадени да ги запазим.

Моля прочети Гаранцията за безопасно пазаруване, Декларация за поверителност и Условия за бизнес за да научиш повече.

В: Как да добавя мнението си за продукт?

Добавянето на мнение за продукт е много лесно. Просто отиди най-долу на продуктовата страница и натисни бутона "Добави своето мнение" и добави ревюто си.

Моля обърни внимание на това, че можеш да оставиш мнение само ако си в клиентския ти профил. Ако все още нямаш профил, натисни тук за да си създадеш.

Моля прочети Условия за ползване за да научиш повече за правните условия отнасящи се до добавянето на ревюта.

В: Как мога да харесам вашата Facebook страница?

Ако искаш да харесаш нашата Facebook страница натисни тук. Благодарим ти!

В: Как да се регистрирам във вашия имейл лист?

Можеш да се абонираш за нашият имейл лист като натиснештук. Благодарим ти!

В: Как мога да се отпиша от вашия имейл лист?

Ако наистина желаеш да не получаваш съобщения по имейл от нас(оферти, статии и тн.), моля влез в профила си и натиснеш категорията "Абонаменти за бюлетин", там лесно можеш да се управляваш свойте абонаменти.

Но, вземи под внимание това, че ако се отпишеш от листа, не можеш повече да се абонираш.

В: Как да използвам кода за отстъпка, който получих?

Използването на кода е лесно.

  1. Когато направиш поръчката си, в първата стъпка ще видиш място за твоят промоционален код.
  2. Постави кода и натисни бутона “Активирай код”.
  3. Твоята итстъпка ще бъде показана от дясната страна при информация за цената.

Продукти

В: Продукта ми е повреден, какво да направя сега?

Ако продукта ти все още е в гаранция (получил си гаранцията с доставката на продукта си), моля да ни изпратиш продукта заедно с валидната гаранция, също и попълнена бланка за рекламация попълнени и подписани на адрес:

  • Цариградско шосе 40, 1113

Тогава ще се свържем с теб и информация, кога е възможно да получиш поправения си продукт

Моля, вземи под внимание, че без валидна гаранция, ние няма да покрием цената на ремонта.

В: Колко е гаранцията на моя продукт?

Всички продукти на Топ Шоп имат автоматична гаранция от 1 година за производствени дефекти и основни функциооналности на продукта. Допълнителни гаранции за продуктите, може да намериш на продуктовите страници.

Поръчки

В: Мога ли да сменя или да откажа поръчката си?

Ако искаш да смениш или откажеш поръчката си, моля изпрати ни имейл и ние ще сменим или откажем поръчката ти. Моля, имаш превид, че ако продукта е напуснал складовата база, ние няма да можем да променим поръчката ти; можем само да я отменим.

В: Какъв е статуса на поръчката ми?

Ние с удоволствие ще проверим какъв е статуса на поръчката ти. Най-бързия начин е да ни се обадиш или да ни и ние ще изпратим информация възможно най-бързо.

В: Продукта, който исках е с изчерпано количество, какво да направя?

За нещастие, ние подържаме само определено количество от дадени продукти и в този случай ние не можем да ти предоставим продукта. Независимо от това ние ще сме наистина щастливи да ти помогнем да намериш заместител на избрания от теб продукт по всяко време.

Обикновено това не е така, ние може да направим повторна поръчка на избрания от вас продукт.

Ще бъдеш информиран отностно промените в статуса на поръчката ти по телефон или по имейл.

Доставка на продуктите

В: Колко струва доставката?

Доставката се калкулира въз основа на теглото на целия пакет.

Таблица за изчисление на доставка по места

В: Колко време ще отнеме да получа поръчката си?

Обикновенно продуктите са доставени в максимално 7 работни дни. Ако поръчката не е доставена до 7 работни дни, моля изпрати ни съобщение на имейл или ни се обади на 02/80 843 56 и ние веднага ще ти предоставим информация за поръчката.

В: Как ще ми бъде доставен продукта?

В рамките на 7 работни дни.

В: Мога ли да избера кога да бъде направена доставката?

Можеш да оставиш коментар за удобното за теб време в полето за коментари при поръчка или да обясниш на агента от Уокмакс, когато се свърже с теб по телефона. Агента ще направи всичко възможно да уважи желанието ти.

В: Трябва ли лично да получа пратката?

В случай на плащане при доставка, трябва лично да я получиш и да се подпишеш за нея.

В: Какво се случва ако променя мнението си преди да получа пратката?

Бихме те помолили любезно, да ни уведомиш възможно най-скоро след като си променил мнението си за желания продукт. Ние безпроблемно ще вземем продукта без допълнителни такси за твоя сметка.

Всички продукти Уокмакс имат гарантиран срок за връщане на заплатеното - 14 дни, за да можеш пробваш продукта в домашни условия и да вземеш решение.

В: Доставяте ли извън страната?

Не правим доставки извън страната, но в случай на интерес, ще те момолим да се свържеш с нас чрез съобщение по имейл и ще направим всичко възможно да направим доставката.

Връщане на продук

В: Желая да върна закупения от мен продукт, какво да правя?

За повече информация се свържи с нас на 02/80 843 56!

В: Каква е транспортната такса за връщане на продукт?

За да върнеш продукт трябва да попълниш бланката за рекламация и да я пратиш до Цариградско шосе 40, 1113. Таксата за куриера се изчислява от избраната услуга, теглото и размера на продукта.

Информация за плащане

В: Какви методи на плащане приемате?

В момента приемаме следните методи на плащане:

  • Плащане при доставка
  • Плащане на вноски (вноските се определят за всеки продукт персонално)
  • Други плащания

В: Как се случва плащането при доставка?

Плащането при доставка е най-безопасният и лесен начин за плащане.

Технология

В: Какво са бисквитки (coockies)? Има ли нужда да включа бисквитки (coockies) на своя браузър?

Бисквитката е малко количество данни, които са изпратени до твоят браузър от уеб сайт и се съхраняват на твърдия диск на компютъра ти. Ако предпочитанията на браузъра ти го позволяват (повечето браузъри са инсталирани с бисквитки скрипт), всеки уеб сайт, може да изпрати свой собствен бисквитка на вашия браузър. За да защитават личните си данни, бисквитки не съхраняват лична информация, но вместо да използват анонимни уникални идентификатори. Всеки уеб сайт има достъп само бисквитката, която е изпратена от него, и не чете, бисквитки изпратени от други уеб сайтове.

Ако споделяш компютъра си с други хора и не искаш те да имат достъп до информацията за профила ти, бъди сигурен, че си излязъл от профила си преди да оставиш компютъра си без надзор. Можеш да излезеш от профила си, като кликнеш върху бутона "Изход" в горната част на страницата.

Повече информация как използваме бисквитки, прочети Декларация за поверителност.

В: Когато правиш поръчка, получаваш съобщение, че възникнала грешка. Какво се обърка и какво да правя?

Моля, увери се, че си въвел всички данни, необходими за поръчка. Липсващите части са обозначени с червен кръг.

Ако всичко е наред и все пак не можеш да направиш поръчка, ще те помолим да затвориш сайта и опиташ отново на нов прозорец. Ако и това не продаботи, моля и ние ще решим проблема.

Твоята информация

В: Моят имейл адрес беше сменен, как да обновя тази информация в профила ми?

Можеш да промениш информацията за имейл адреса си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Абонаменти за бюлетини".

В: Искам да сменя паромата си, как да го направя?

Можеш да промениш паролата си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Информация за профила".

В: Не искам да имам профил вече, мога ли да го закрия?

Ако решиш да заличиш профила си и нформацията си в него, моля изпати ни имейл и ние ще направим това за теб.